Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, januari 24, 2006

Commodore 64 games online

Bedankt dat jullie mij post 1000 gunnen. Een mijlpaal en een mooi moment om eens terug te grijpen naar het verleden. Heeeel lang geleden kocht mijn broer een Commodore 64, de eerste computer bij ons in huis. Eenvoudig aan te sluiten op je tv en met bandjes om software te laden.

De spellen waren heel mooi gemaakt en waren heerlijk te spelen! Mocht je eens terug willen naar die tijd kun je op deze site online Commodore 64 games spelen. De link is naar de top10, maar er zijn er nog veel meer.

2 opmerkingen:

Richard zei

Gefeliciteerd met de 1000e post!

Leuk om de C64 weer eens terug te zien. Ik heb hem nog steeds, neem aan dat ik die wel mee kan krijgen uit de boedel. Je hebt ook hele goede emulatoren voor de C64 op de PC. Ik zal eens kijken op de website.

Mawilma zei

Ook mijn felicitaties met de 1000ste post!

Die Commodore herinner ik me nog heel goed. We zaten met het hele gezin (+ vriendenkring)in de kamer en genoten gezamenlijk van de spelletjes.
De buren dachten, dat we naar een voetbalwedstrijd of zo zaten te kijken, omdat we steeds met z'n allen zaten te gillen of ooohhhh-en. Het waren mooie tijden.