Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, januari 01, 2006

NK schaatsen

In alle comotie rondom de feestdagen ben ik helemaal vergeten te melden dat ik vorige week nog even naar Thialf ben geweest. Onze klant Telfort had wat kaartjes beschikbaar gesteld, er was er nog een over, dus ik kon gezellig mee.

Ik heb daar de 500 meter dames, 1000 meter heren en 10 kilometer heren gezien. Errug leuk! Je zit superdicht op het ijs en kan alles perfect zien. Ook de sfeer is erg geweldig! Ze schaatsen trouwens in het echt veel harder dan het op tv lijkt.
Enne Michel, ik heb Timmertje prima kunnen zien!

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Jij zit toch ook wel vaak aan de boffige kant van het leven !

Peter zei

Als die twee gaan trouwen, zou ze zichzelf dan Timmer-Timmer noemen?

Mawilma zei

Ik zou me dan gewoon Timmers gaan noemen. Dat is veel gemakkelijker.