Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, januari 24, 2006

Spreuken

Ik heb voor de verandering maar weer eens wat diepzinnig- en andere -heden voor jullie opgezocht.

Wat wordt gezegd als je verkering krijgt?
"Ik hou van jou"
Wat wordt gezegd als je gaat trouwen?
"Ik hou heel veel van jou"
Wat wordt gezegd als je gaat scheiden?
"Ik hou alles van jou!"

Als iemand bij me aanbelt, doe ik altijd mijn jas aan voordat ik de deur open doe.
Minder leuk gezelschap zeg ik: "Sorry, ik moet juist weg."
Wel leuk gezelschap: "Wat leuk, ik kom net thuis."

Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.

Manager bij een peptalk: Afgelopen jaar stonden we aan de rand van de afgrond maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt!

Computers: de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel.

Geen opmerkingen: