Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, januari 05, 2006

Patatjesdag 2005

Donderdag 29 december was het een heus kinderfestijn op de kantoren van mijn werkgever. Bijna 700 kinderen kwamen voor Patatjesdag 2005. Verkleed als hun favoriete sprookjesfiguur of clown bekeken zij mamma’s of pappa’s kantoor, genoten van een voorstelling en aten natuurlijk veel patatjes. Ruim 360 kilo friet hebben de 1250 kinderen, collega’s en partners gegeten!

Zo kunnen de kids op een speelse manier toch 1x per jaar mee naar mijn werk. Ze vonden het ook nog eens erg leuk. Fleur heeft zelfs meegedaan aan de modeshow van de tinkelbel dames. Ze won nog ook. Wel samen met een hoop andere kinderen, want iedereen had gewonnen! :-)

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Zo Michel, jij hebt al een heldere blik op de vroege ochtend!

Marc, ik heb het al eens eerder gezegd, wat heb jij toch een leuke werkgever wat dat betreft. Ik heb nog nooit een werkgever gezien die zoveel leuke dingen organiseert voor zijn medewerkers

Marc zei

Thanks!
Ik heb de kop ff aangepast.