Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, januari 13, 2006

Puzzel: een speurtocht

Maar weer eens iets anders proberen...: Een speurtocht.... Voor die lange donkere avonden, en diegenen die geen zin hebben om te rekenen..

Wat ik graag van jullie zou willen weten is wat de naam is van de artiest die in februari 4 maal optreed in dezelfde gelegenheid als waar de Pointer Sisters in Januari meermalen staan, en die een look-a-like heeft die in 2004 in de finale van het Leids Festival van het Levenslied stond.. En voor de uitslovers..: wat is de naam van die look-a-like.

Er zal toch wel iemand zijn die zin heeft om dit uit te zoeken?

6 opmerkingen:

Mawilma zei

Ik weet het zo niet uit mijn hoofd, maar zal er eens een nachtje over slapen.

Marc zei

Stop de tijd!
De Pointer Sisters leiden naar het sportpaleis in Antwerpen. Wie daar 4 keer staat in februari is Frans Bauer (goed zo Aivlys!).
De 2004 finale van het Leids In de finale van het Festival van het Levenslied had de volgende mensen:
Onderdeel nieuwe levenslied: Eèrmoei, Duo Dos, Wim van Beyeren, Ed Citroen & Co, John van Leeuwen en Chiwhawha.
Onderdeel klassiekers: Wesley Klein, Ranzig, Kevin Kenzo, Jurgen Jonkers, Raymond, Karel Kaasschaaf.
Nu kan Frans best ranzig zijn, maar kan niet zijn eigen look-a-like zijn. Dat is natuurlijk Jurgen Jonkers!

Mawilma zei

Tot het Sportpaleis in Antwerpen en Frans Bauer hadden wij het ook al gebracht.
De rest gaat boven mijn pet, maar ik geloof het meteen.
Knappe speurders zijn jullie.

Richard zei

Met rekenen en andere slimmigheden kan ik aardig meekomen, maar dit is wel heel knap van Marc.

Mawilma zei

Vind je het dan niet goed van ons, dat wij al op de helft waren?
Maar ik vind het ook knap van Marc.

Peter zei

Helemaal goed Marc!