Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, oktober 08, 2006

Nieuwe auto besteld

Zo, eindelijk hebben we dan toch een nieuwe auto besteld. Nadat we drie weken geleden proef hadden gereden in de Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Platinum, waren we er uit. We gingen hem bestellen. De leasemaatschappij gooide echter roet in het eten door te melden dat de leaseprijs van deze auto een stuk hoger lag dan uit de calculatie kwam. Dit komt door een aangepast kortingspercentage bij Ford Nederland voor deze zeer complete uitvoering. Ik heb toen een tijdje onderhandeld met de dealer om de trekhaak gratis te krijgen, want dan kwam ik wel uit met de prijs. Dit lukt niet, ik moest dan toch 550 euro bijbetalen om hem te krijgen. Jammer, dan maar op zoek naar wat anders. Afgelopen week belde de dealer ineens weer twee keer en uiteindelijk met het bericht dat ik de trekhaak toch gratis van ze krijg. Da's mooi dus! Ik heb de auto inmiddels bij de leasemaatschappij besteld. Morgen de dealer even bellen om te kijken wat de verwachte levertijd is. Ik hoop begin volgend jaar in elk geval in deze nieuwe Mondeo rond te rijden.

Wil je meer over dit model weten, lees dan de specs bij Autoweek.nl.

1 opmerking:

Mawilma zei

Goed gedaan jochie!!!!!!
Gefeliciteerd!
Ik hoop te zijner tijd ook eens mee te mogen liften in deze mooie auto.