Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, oktober 18, 2006

Nieuwe camera

Vanochtend heb ik een nieuwe camera gekocht. Het is een Sanyo VPC S6 geworden. Ik mag hem een week proberen en als ik niet tevreden ben kan ik hem terugbrengen en een andere zoeken. Ik ging eigenlijk voor een Canon, maar deze is volgens de verkoper beter (en natuurlijk wel wat duurder).
Hier zijn een paar foto's, die ik er net mee gemaakt heb.


Ik denk, dat dit toestel wel mooie foto's maakt, maar zal hem deze week nog flink uitproberen.

2 opmerkingen:

Marc zei

Zo van een afstandje ziet het er inderdaad goed uit. Misschien kan ik bij jou thuis het nog van dichterbij bekijken. ;-)
Wel top dat je hem een week mag proberen!

Mawilma zei

Sterker nog, als je langs komt kun je hem zelf ook eens proberen.
Je bent van harte welkom!