Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, mei 12, 2010

Minder in plaats van meer.......

5 opmerkingen:

emsland-life zei

bestaan er echt nog mensen die geinteresseerd zijn in politiek?

ik in ieder geval niet.

ik besteed meer aandacht aan mijn gezin? laat me niet lachen......

alhoewel: laat mij maar eens lachen.

Marc zei

De column van Jan Roos: http://www.bnr.nl/radio/columns/roos/14817402?archief=#

Mawilma zei

Ja mijnheer Johannes, jij hebt makkelijk praten.
Jij hebt je veilig teruggetrokken buiten onze landsgrenzen, maar wij zitten hier wel met die poppenkast, die politiek heet.
Vind jij een staatssecretaris van Defensie, die een relatie heeft met zijn adjudant, door zijn vrouw het huis uitgeknikkerd wordt en tijdelijk in een kazerne woont dan niet om te lachen?
Het is eigenlijk meer om te huilen, maar ja.....

emsland-life zei

Zo`n staatssecretaris vind ik stukken beter dan een minister van defensie die dienstweigeraar geweest was en later een ere-baantje als commisaris van Drenthe in zijn schoot geworpen kreeg. Je kunt van jou staatssecretaris zeggen wat je wilt maar als hij ook nog buiten werktijd overleg pleegt met zijn adjudant en zo betrokken bij zijn soldaten is dat hij op de kazerne overnacht en heel misschien deze twee - overleg en slapen - ook nog combineert, ja dan kun je niet zeggen dat hij niet betrokken is.
toch??????????

Mawilma zei

Tja......daar kan ik eigenlijk niet veel tegenin brengen. Of het moet het gezegde zijn, dat ik vroeger van mijn moeder geleerd heb: "overdaad schaadt".
Je zou ook kunnen zeggen dat hij wel overduidelijk van zijn werk zijn hobby gemaakt heeft.