Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, mei 28, 2010

Zadelperikelen


Wat is het toch een ramp als je van die prinses-op-de-erwt-billen hebt!
Omdat ik de laatste tijd zo'n pijn had bij het fietsen kreeg ik van mijn therapeut het advies om de stand van mijn stuur en zadel te veranderen en een gel-zadel aan te schaffen.
Dus toog ik fietsenmakerwaarts met het verzoek dit advies uit te voeren.
De stand van mijn stuur is veranderd, mijn zadel is lager gezet en ik mocht een ander zadel uitproberen.
Het verbaast mij ontzettend dat de fietsenmaker mij nog steeds zo vriendelijk begroet mij binnenkomst, want ik heb vanmorgen inmiddels het vijfde zadel gekregen om te proberen. Je kunt toch niet zeggen dat dit niet het toppunt van service is.
Ik jubel nog niet dat dit nu echt goed zit, want ik heb er nog maar een klein stukje op gefietst en meestal merk ik pas na een kilometer of 10, 15 dat het toch niet zo lekker zit als ik eerst dacht en begint er wel weer iets in mijn lijf te protesteren.
Maar nu hoop ik toch echt dat er een lekker zadel op zit. Zo leek het tenminste wel. We zullen het vanmiddag maar weer eens gaan uitproberen.

Geen opmerkingen: