Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, augustus 09, 2010

Chirurgenpraat


Het volgende gesprek speelt zich af rond de tafel tussen vijf chirurgen:
De eerste zegt: Ik heb het liefst boekhouders op mijn tafel, want als je die opent vind je alle organen genummerd en dat is heel erg gemakkelijk.
De tweede antwoordt: Nee, je moet elektriciteitsmannen op je tafel treffen, alles in hun lichaam is geordend volgens de kleurcode.
Waarop de derde repliceert: Ik vind de bibliothecarissen het beste om te opereren, alles in hun lichaam ligt op alfabetische volgorde.
De vierde antwoordt hierop: Weten jullie, ik heb het liefste de constructiebouwers, die mannen hebben er begrip voor als je reserveonderdelen overhoudt.
En tenslotte zegt de vijfde: Nee hoor, jullie hebben het allemaal mis. De politici zijn het gemakkelijkst om te opereren. Geen ruggengraat, geen hart, geen ballen, geen hersenen en je kunt hun gat met hun kop verwisselen!

2 opmerkingen:

roetmops zei

Mocht ik een van de chirurgen gelijk geven. Dan is het zeker nummer 5. Geweldige mop Wil deze zal ik zeker onthouden.

emsland-life zei

Komt een vrouw bij de dokter met het verzoek voor een algemeen onderzoek. Wat mag daar de reden voor zijn vraagt de arts. Nou ja, ik trouw volgende week voor de vijfde keer en ik wil gewoon weten of alles nog goed met mij is. De arts ondezoekt haar grondig en tijdens het gesprek over de uitslag merkt hij op: U bent helemaal gezond alleen is mij een ding opgevallen. Ja zegt de vrouw, zeker dat ik nog maagd ben. Precies, zegt de dokter, hoe zit dat dan.
Wel zegt de vrouw mijn eerste man was een gynacoloog, die wilde er alleen maar naar kijken, de tweede was een psychiater, die wilde er alleen maar over praten. De derde was een aannemer, die zei steeds: oh dat komt volgende week wel, dat komt volgende week wel. de vierde was een postzegelverzamelaar, die wilde er alleen maar aan l....
En nu, vraagt de arts, met wie gaat u nou trouwen. Met een makelaar, zegt de vrouw. Een makelaar??. Ja, want die naait.
iedereen.

Zo zijn er waarschijnlijk nog meer varianten, wie volgt????????