Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, augustus 08, 2010

Vluchten kan niet meer.......


Kijk, ik was bang dat het mij zo zou vergaan toen ik me temidden van die Schotse Hooglanders bevond.
Het picknickavontuur was nog niet het ergste!
Afgelopen week waren we weer in dat gebied aan het fietsen, toen er opeens vier van die enorme beesten ons over het fietspad tegemoet kwamen lopen. Ik had niet de moed om af te stappen en er een foto van te maken, dus je moet me op mijn woord geloven. En je snapt wel dat ik een enorme zucht van verlichting slaakte toen we er heelhuids voorbij waren, hoewel ik denk dat wij meer op hun letten dat zij op ons, maar toch.....
In gedachten bevond ik mij al in bovenstaande situatie en daar gaat het maar om een simpel hondje.........

2 opmerkingen:

roetmops zei

Ik geloof je op je woord. Maar waarom kom ik ze nooit tegen? Natuurlijk ben ik geen held maar het lijkt me ook wel eens spannend. Als wij door een gebied wandelen waar aan gegeven wordt: pas op losloop gebied dieren. Dan bedoel ik hier natuurlijk mee: Runderen. Hoop ik dat we er eens eentje tegen komen. Maar altijd heb ik pech geen rund te zien hoor.Bofkont dat je bent!!

Mawilma zei

Je ziet dat het hoog tijd wordt dat jullie eens deze kant op komen. Dan zullen we je meenemen naar dat gebied en je moet wel heel veel pech hebben wil je dan geen runderen zien.

Ik had trouwens niet echt een bofkontengevoel hoor!