Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, augustus 11, 2010

Geen tijd.....


Gisteren en vandaag had ik even geen tijd om iets op het weblog te zetten.
Ik ben bezig om voor onze vrienden een digitaal fotoboek te maken van het feestje ter ere van hun 40-jarige bruiloft en dat is best veel werk.
Eerst moest ik eens even het nieuwe ah-fotoprogramma doorspitten, want sinds de laatste keer is er weer van alles in veranderd.
Mijn vriendin en ik hebben vanochtend samen de foto's uitgezocht die in het album moeten komen en ik heb ze waar nodig bewerkt.
Nu moeten we ze nog op een leuke manier in het album zien te krijgen, dus dat kost nog wel even tijd.
Maar ja, als het resultaat straks goed is hebben ze een mooi aandenken aan hun feestelijke dag.

2 opmerkingen:

roetmops zei

Is het trouwens gelukt??? Ik wil van kleinzoon Evan ook nog graag een boek maken. Ben er al eens met begonnen maar vind het toch een hele klus.

Mawilma zei

Het is heel leuk werk om zo'n fotoboek te maken, maar je moet er wel eventjes voor gaan zitten.
Je bent er een paar stevige uurtjes mee zoet, maar dan heb je ook iets moois.
Ikzelf vind "mijn" boek erg leuk geworden, maar het echte resultaat zie ik natuurlijk pas als ik het in de winkel kan ophalen.