Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, oktober 12, 2010

Politiek huwelijk

4 opmerkingen:

roetmops zei

Leuk bedacht, Verwacht jij dat het stand zal houden? Ik heb hier zo mijn twijfels over. Maar aan de andere kant tegenpolen trekken elkaar aan. En wat blijkt het zijn de beste huwelijken ha ha. Afwachten dus
.

Mawilma zei

Ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan en hoe lang het stand zal houden. Het hangt er natuurlijk veel van af hoe constructief het bruidsmeisje zich op zal stellen.
Het is voor Nederland te hopen dat het een stabiel kabinet zal blijken te zijn, dat op een goede manier orde op zaken stelt.

Rob zei

En nu maar afwachten wanneer dat zo "schattig" ogende bruidsmeisje de stop uit het huwelijksbootje haalt.......

emsland-life zei

Prachtige foto, ik hoop dat ze hun 12,5 jarig huwelijk halen en dat het bruismeisje een goede vriendin wordt.
Hebben we eindelijk een droomkabinet en zijn er toch alweer 3 mensen in ons land die twijfelen.
Verder hoop ik dat de naaste `vrienden`niet vergeten dat ze samen een land moeten besturen en niet al hun energie steken in het kapot maken van dit fantastische huwelijk.
Misschien een goed idee voor ons om ze te feliciteren met hun huwelijk dmv een mailtje?
Ik begin alvast.....

(reacties op deze reactie worden door mij niet op prijs gesteld, haha)