Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, oktober 15, 2010

Rollator met papegaaien


Als je je ogen de kost geeft kun je soms vreemde vogels waarnemen.
Zoals bijvoorbeeld hier in Valkenburg. Daar liep een man te wandelen achter een rollator met een wel heel vreemde lading, namelijk twee papegaaien. Hij ging er rustig mee op een bankje zitten en de papegaaien keken vrolijk in het rond. Ze konden alleen niet praten of misschien vonden ze ons ook wel niet interessant genoeg om iets tegen ons te zeggen.
Hoe het ook zij, ze zijn wel mooi om naar te kijken.

1 opmerking:

roetmops zei

Als ik me het goed herinner zijn wij deze man ook wel eens tegen gekomen. Tijdens een van onze vakantie daar. een ding weet ik zeker. Dit soort volgels zullen mij niet verblijden met een bezoekje in onze tuin. Wel jammer.
Want ze zijn echtprachtig. Als je maar goed kijkt zie je inderdaad van alles. Ik zeg altijd: Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, en een daarvan ben ik!