Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, oktober 26, 2010

Zandsculptures bij Kasteel Hoensbroek


Onze mini-vakantie naar Zuid-Limburg sloten we af met een bezichtiging van het mooie Kasteel Hoensbroek. We troffen het, want er was daar net een expositie van zandsculptures. Daar wil ik jullie even iets van laten zien.
De bovenste foto stelt de Kasteelruïne van Valkenburg voor met rechts op de voorgrond een schone slaapster. Ik weet niet of dit Doornroosje is of dat het iemand anders voor moet stellen. Mooi is ze in elk geval wel.
Bij de rest van de foto's hoef ik geen commentaar te schrijven, want het spreekt allemaal voor zich. Het is in elk geval ontzettend knap werk.
(Als je op de foto's klikt worden ze groot.)





1 opmerking:

roetmops zei

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar? En dat van zand? Prachtig dat je dit zomaar tegen kwam. Ik noem het echt KUNSTWERK. Zelf (zoals je weet) knutsel ik ook wel eens wat en weet hoe moeilijk dat is.Ik doe mijn petje af voor de mensen die dit hebben gemaakt!