Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, december 27, 2010

Beroemd familielid


Dat wij wereldberoemde familieleden hebben wisten jullie natuurlijk al lang, maar dit keer heeft weer eens een ander lid van onze familie de publiciteit gehaald.
De dochter van één van mijn lieve nichtjes uit Venlo is samen met vrienden naar Eindhoven geweest om hun donatie te brengen bij het Glazen Huis. Omdat hun moeder hun strikt verboden had om een liedje te zingen voor de microfoon deden ze dat natuurlijk juist!
Ze zongen een stukje van een heel mooi Limburgs liedje (helaas naamloos) en ze deden dat lang niet slecht.
Ook het daaraan voorafgaande interview was van een hoog niveau!
Je snapt dus wel dat ik heel trots ben op mijn familie!

4 opmerkingen:

roetmops zei

We worden nu toch niet eigenwijs hè. dat je zoveel beroemde familie hebt, is natuurlijk best om trots op te zijn. Maar je blijft toch wel in je schoen lopen?

Mawilma zei

Gelukkig heb ik een aangeboren bescheidenheid (ahum), dus ik blijf altijd bescheiden.
Maar jij mag je veters ook wel een gaatje losser doen, want jullie horen ook bij die beroemde familie!

Hanneke zei

Ik ben er trots op óók bij die familie te horen. Op foto 2 zou je toch echt zeggen dat het Krista is i.p.v. Michelle. Mee eens?

Mawilma zei

Foto 2 heb ik genomen via "Uitzending Gemist". Ik heb daar een print screen gemaakt van het scherm. Inderdaad lijkt Michelle daar precies op Krista.