Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, december 15, 2010

Grote Kerstboom bij Lopik


Afgelopen zaterdag gingen we naar Eindhoven voor de verjaardag van mijn zwager.
Toen we 's avonds terugreden was het donker en in de buurt van Lopik zag je die prachtige grote "Kerstboom" in de verte staan stralen.
Toen ik hem net vrij voor de camera had werden we ingehaald door een auto en helaas, foto mislukt.
Daarom heb ik er maar eentje van internet geplukt zodat je kunt zien wat een prachtig gezicht het is al die honderden lichtjes op de tuidraden van de zendmast.
Aan de ene kant is het eigenlijk een hoop geld verspillen, maar aan de andere kant kunnen veel mensen van het schouwspel genieten en krijgen ze er misschien mooie Kerstgedachtes bij.

1 opmerking:

roetmops zei

Prachtig overal die verlichting. Hier in de stad hebben ze ook nieuwe verlichting. Ik vind het echt prachtig al die lampjes. Oké het is misschien wel geldverspilling. Maar dan kan ik nog wel heel veel andere dingen bedenken die ook pure geld verspilling zijn. Daar hoor ik dan ook niemand over. Dus ik geniet hier maar lekker van.