Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, december 29, 2010

Het mysterie van de verdwenen ijspegels


Jullie hebben allemaal ongetwijfeld genoten van de foto's van mijn mooie ijspegels.
Dus zul je mijn verbazing, verdriet en wanhoop kunnen begrijpen, toen ik maandagochtend ineens ontdekte dat ze zomaal verdwenen waren.
Ik heb dus een oproep "Houd de Dief!" op Hyves geplaatst, waarop één van mijn allerliefste nichtjes - ze heeft er trouwens wel voor gestudeerd om mensen in moeilijke tijden bij te staan en te ondersteunen - mij er heel voorzichtig van probeerde te overtuigen dat ze misschien wel gesmolten zouden kunnen zijn.
Ze vroeg me ook om bij mijn aangekondigde aangifte het gezicht van de politieagent te filmen en naar haar te sturen.
Gisteravond bleek maar weer eens wat een super-speurneus ze is. Ze mailde me het volgende bericht:

Jullie zullen begrijpen hoe opgelucht ik me voelde en hoe blij ik was dat ik van die slopende onzekerheid af was en dat ik dit waardevolle familielid mijn verdere leven dankbaar zal blijven!

1 opmerking:

roetmops zei

Och, wat een drama daar bij jullie. Ik ben heel erg opgelucht dat je nu weet hoe de vork in de steel zit. Wat zul jij weer lekker kunnen slapen, nu het mysterie is opgelost. Ik heb echt met je te doen. Hier Is de pegel ook weg, gelukkig heb ik gezien wie het deed. Het was Joey met zijn staart die er tegen aan zwiepte en weg was mijn pachtpegel. Maar gelukkig is me een trauma bespaart gebleven op deze manier.