Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, oktober 23, 2005

Eerste Google-baby geboren

Op deze gezellige zondagmorgen lees ik weer eens wat leuks:
De Libanese dr. Kai is zo een grote fan van de internetzoekmachine Google dat hij zijn kersverse zoon dezelfde naam gegeven heeft. Google Kai werd op 12 september geboren in Zweden. “Toen mijn vrouw ontdekte dat ze zwanger was, zei ik direct: “we noemen ons kind Google.” Iedereen lachte me uit, en niemand dacht dat ik het meende. Mijn broer zei nog: “noem het volgende kind dat Yahoo Fuji Nikon.” Toen ik het kind officieel een naam moest geven, werd het Google. Mijn vrouw weet hoe ik Google adoreer, zij nam me tenminste serieus. “

2 opmerkingen:

Peter zei

Ik heb wel eens van mensen gehoord die hun kind 'Ilse' noemden....

Marc zei

Hahaha, ...., Ilse!
Ik heb ook wel eens van mensen gehoord die YAHOO! riepen toen hun kind geboren werd....