Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, oktober 01, 2005

Rust

Wil je eindelijk weer even rust, stuur dan je vrouw naar de Turkse kust!
Met dank aan Hein (de man van de reisgenoot van Sylvia) voor deze wijze woorden kan ik je melden dat de rust begonnen is. Syl is gisteren om 18:24 met bijna 5 kwartier vertraging vertrokken naar Side in Turkije.

Ze geniet daar van een werverdiende vakantie met een vriendin, lekker met z'n 2en zonder kinderen. Het weer ziet er, net als de bovenstaande plaatjes, geweldig uit.

Met dank aan mawilma voor de link naar deze pagina.

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Graag gedaan!
Ik denk dat de dames het daar makkelijk een weekje zullen uithouden.
Wij vinden het heel leuk, dat wij ook wat mogen meegenieten van je rust!
Ik wist trouwens niet dat jij zo'n poëtische vrienden had.

Richard zei

Lekker even rust in huis. Zal ik van de week een keer bij je eten?

Peter zei

En ik ken dan weer 'kaike, kaike nie koope!'

Maar daar heb jij weer niets aan, Marc... :-)

Marc zei

Gezellig Richard!