Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, oktober 04, 2005

Geen Management Assistentes meer bij AH

Hebben jullie vanochtend in de krant gelezen, dat AH de functie van management assistente (mijn oude functie) gaat schrappen in de filialen?

Het zal er wel op neerkomen, dat al deze mensen in de winkel "mogen" gaan werken als verkoopmanager of teamcoach. En daar had je dus als MAS net niet voor gekozen!
Ik ben benieuwd of ze hier over een aantal jaren weer op terugkomen, want ik heb zelf (in alle bescheidenheid) het idee, dat er wel het een en ander mis zal gaan zonder MAS.
Gelukkig ben ik lekker aan het vutten, zodat ik tot aan mijn laatste werkdag heerlijk genoten heb van mijn baan!

3 opmerkingen:

Richard zei

Ja ik had het op nu.nl gelezen. Maar goed dat jij op je hoogtepunt gestopt bent!

Richard zei

Ja ik had het op nu.nl gelezen. Maar goed dat jij op je hoogtepunt gestopt bent!

Marc zei

Niet gelezen, wel gisteren uit zeer betrouwbare bron gehoord. Het inderdaad zo dat het bijna altijd goed is om op een hoogtepunt te stoppen.