Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, oktober 17, 2005

Even er tussenuit.....

Als allles volgens plan verloopt stijgen we woensdagochtend om 07.20 uur op om naar de Algarve te vliegen en daar 9 dagen door te brengen, hopelijk in mooi weer.
Dit is "ons" huis. We zijn daar samen met mijn nichtje en haar man, waarmee we al vaker vakanties hebben doorgebracht.

Het ligt zo'n 15 km boven Faro aan de rand van een natuurgebied op een berg en je kunt in de verte de zee zien. Dus wie ons kent zal begrijpen, dat dit echt ons plekje is.
Je kunt nog meer foto's bekijken als je wilt.
Ik snap dat het niet mee zal vallen mij zo lang te missen, maar ja, dat moeten jullie dan maar voor me overhebben.

5 opmerkingen:

Richard zei

Dat ziet er goed uit, jammer dat ik niet mee mag!

Mawilma zei

Je bent van harte welkom, hoor. Het is alleen even gassen!

Peter zei

Whoa! Dat ziet er super uit MaWilma! Als ik de foto's op de site zie dan lijkt me duidelijk dat ik je geen fijne vakantie hoef te wensen...: dat zit wel snor!

Alleen hoop ik voor jullie dat de mevrouw op de openhaard-binnenfoto niet elke keer als jullie de haard willen stoken de krant komt lezen.. Daar gaat je prievaasie!

Mawilma zei

Sterker nog, ik hoop dat de temperatuur zodanig is, dat we die open haard helemaal niet hoeven te stoken!
Kan ze rustig de krant zitten lezen, terwijl wij op het terras in de zon zitten!

Jeanette zei

Voor die gene die interesse hebben; Mawilma en pahanspa zijn om 7.22 uur de lucht in gegaan, only 2 minuutjes te laat.