Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, maart 15, 2011

Brief aan minister de Jager


Onlangs kreeg minister de Jager onderstaande brief. Ik had hem geschreven kunnen hebben. Jij ook?

Geachte Minister de Jager,
Hierbij wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen. De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar. En eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen. Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig. Hierbij verzoek ik u dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen, zodat ik uw blauwe enveloppen voortaan niet meer zal ontvangen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
Jantje Melkkoe

Geen opmerkingen: