Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, maart 09, 2011

Oerhollands......


Dit vond ik zo'n mooi oerhollands tafreeltje met die witte ganzen en de schapen op de achtergrond dat ik het even met jullie deel.
De weilanden worden tegenwoordig overspoeld met al die luidruchtige buitenlandse ganzen, maar deze mooie witte Hollandse (denk ik tenminste) vind ik eigenlijk veel leuker.
Het geheel met die schapen op de achtergrond in de weidse omgeving is toch prachtig.
Wat kunnen wij ons toch gelukkig prijzen dat we op zo'n korte afstand van ons huis van al dit moois kunnen genieten. Ik zou voor geen goud in een grote stad willen wonen. En jullie?

3 opmerkingen:

roetmops zei

Nooit de grote stad,nee echt niet. Manlief is laatst in Amsterdam bij zijn broer geweest en had zoiets van dat heeft wel wat.Hij zou daar best willen wonen. Ik heb hem gelijk gezegd: dan ga ik niet met je mee"???

Mawilma zei

Waar denkt hij dan te gaan trainen voor zijn Fietselfstedentocht? Ik denk niet dat dat handig gaat in Amsterdam. Zeg hem dat maar namens mij.......

emsland-life zei

Een jaartje Berlijn lijkt mij wel wat.