Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, maart 30, 2011

Rare Postzegel


TNT Post komt met postzegels waarop, als je ze voor de webcam houdt, architectonische projecten te zien zijn.
Op de zegels zijn vijf verschillende projecten in 3D te zien. Als je het hele vel onder de webcam legt krijg je een stad te zien en als je het omdraait het gebouw van het Nederlands Architectuurinstituut (NAi). De zegels zijn ontwikkeld door het NAi en reclamebureau Gummo.
De techniek is volgens TNT Post een wereldprimeur op postzegelgebied. De zegels zijn vanaf vandaag te koop.
Hebben jullie al een velletje van deze nieuwe postzegels aangeschaft of ga je dat binnenkort doen?

3 opmerkingen:

Nell zei

Jij wel? Dit technische gebeuren laat ik aan manlief over. Natuurlijk kijk ik dan wel gelijk mee! Wat ze ook allemaal niet uitvinden tegenwoordig.

Mawilma zei

Nou, ik zit hier echt niet op te wachten, hoor.
Wat is de toegevoegde waarde? Dat zie ik echt niet.
Geef mij maar een gewone postzegel en bezorg mijn brieven op tijd!

Nell zei

Ik ben het roerend met je eens. Zelf kopen ....Nee, maar als ik ze dan toch zie, dan wil ik er ook wel even naar kijken. Even dan hè mijn interesse gaat er niet echt naar uit!