Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, april 21, 2006

Achtergrondjes

Ik ben zo'n ITert die het leuk vind om zijn werkblad 'op te leuken' met eigen achtergrondjes. En omdat ik al zo'n tijd niets meer op het blog heb gepost dat ik me afvraag of ik nog weet hoe het moet hier even een 'easy one' om te kijken of ik het nog kan: de achtergrondjes die ik het afgelopen halfjaar op mijn desktop heb gehad. In -min-of-meer chronologische volgorde... Aanschouw, en huiver.



Ben ik de enige die zo regelmatig zijn achtergrond opleukt met een zelfgemaakte "feauteau"? En zoniet....: wat prijkt er dan bij jullie op die gapende leegte die achtergrond word genoemt?

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Wij hebben ook een hele mooie achtergrond (wel altijd dezelfde).
Als je hem wilt zien: http://home.versatel.nl/j.van.dijk/021e%2012de%20dag%20Canyon%20(3).JPG
Deze foto hebben we gemaakt tijdens ons bezoek aan het Yellowstone National Park in de VS.
In het groot is hij natuurlijk nog veel mooier!

Peter zei

Zeker een mooie foto MaWilma!

Marc zei

Ik gebruik Webshots. Die regelt dat ik steeds een andere achtergrond uit mijn collectie krijg. Daar zitten eigen foto's, maar ook gekregen of gedownloade foto's bij. Zelfs mooie foto's die Michel heeft gemaakt.