Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, april 14, 2006

De Dijk in Tivoli

Gisteravond ben ik met Peter en Richard naar Tivoli in Utrecht geweest. Lekker weer naar een concert van De Dijk. Gelukkig speelden ze weer veel bekende nummers, zelfs Richard kende de meeste. ;-) Het leuke aan zo'n zaaltje is dat je echt met een relatief klein groepje bent. Da's heel wat anders als laatst in Ahoy.

De foto is zeker niet geweldig, maar geeft toch een beetje een beeld. Ik moet wel zeggen dat je zo'n concert beter kan hebben als je de dag er op niet hoeft te werken. Het koste me aardig wat moeite vanmorgen om op tijd op het werk te zijn.

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Tja Marc, dat is een kwestie van plannen!
De Dijk zal blij zijn, dat deze van Dijken zo genoten hebben van hun dijk van een concert!

Richard zei

Het was echt onwijs leuk gister! ...en het viel inderdaad niet mee vandaag! Gelukkig had ik nog een heel pakje asprientjes liggen...

Peter zei

Het opstaan was wel wat zwaar vanmorgen, maar verder weinig last... Komt vast door het dieet van chocomel dat ik gevolgd heb... :-)

Maar het concert was zeker weer super!

Mawilma zei

Waarom volg jij een chocomel-dieet? Heb je geen zonnehemel?

Peter zei

Ik was de .o.