Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, april 01, 2006

Mijn 'Goedele' is binnen!

Vanmorgen toen ik nog lekker in mijn bedje lag, kwam de postbode mijn 'Goedele' brengen. Wel een exemplaar die nog meer kan dan alleen navigeren, een complete Pocket PC. Deze als vervanging voor mijn eenvoudige Sony Clié met Palm OS4 die ik vorig jaar 2e hands had gekocht om te kijken of het beviel. Ja dus! Nu heb ik de Mio A201 met Windows Mobile 5 gekocht.

Balen dat ze eerst 8 uur moet worden opgeladen, dat is ze nu aan het doen. Ik wil natuurlijk gelijk met haar spelen! Nog een paar uurtjes wachten ....

1 opmerking:

Marc zei

Ghi, dit is erg leuk! Ze heeft ons al naar een aantal plekken genavigeerd en wijst ons prima naar een nieuwe route als we even verkeerd rijden. :-)
Ook de andere opties van de pda bevallen tot nu toe goed, al heb ik vandaag problemen met synchroniseren. ff uitzoeken wat dat is.