Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, april 04, 2006

Ziek zijn wil nog maar niet beter worden..........

Eens even een klein berichtje uit deze ziekenboeg. Het feit, dat de pc weer aan me trekt als ik er langs loop is voor mij het beste (en vooralsnog enige?) bewijs, dat het toch vooruit gaat, al hoest ik me nog steeds te pletter en voel ik me beroerd.
Ik heb gisteren een antibioticakuur gekregen van de dokter en hoop hiermee toch te overwinnen.
Hoewel het eerste tablet gisteren na het eten alweer met de overgeefstroom mee het riool in verdween! Maar goed, daar zullen ook wel bacteriën zitten!
..........................................................................

3 opmerkingen:

Marc zei

Gelukkig kun je weer wat achter de pc. Je zag er vorige week ook echt ziek uit! En we hebben je natuurlijk ook enorm gemist!

Peter zei

heel veel sterkte daar in de ziekenboeg!

Anoniem zei

Of je de link naar het plaatje wilt verwijderen. Dat heb ik met het plaatje zelf al gedaan, en dat wat je doet wordt ook wel hotlinken genoemd. Het plaatje van de grieperige persoon staat op mijn server, of stond. Mijn errorlog geeft aan dat er hier naar gelinkt wordt.