Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, april 18, 2006

Gezien, besteld en bijna in bezit.

Jullie zullen je wel afvragen waar heeft ie het nu weer over.
Maar we hebben een paar weekjes geleden een nieuwe auto gekocht.
Het is een Opel Vectra SW Cosmo geworden ( toch weer een Opeltje).
De kleur is zwart met van die zilvere dakrailingen. Er zit ook best een lekkere motor in, een 2.2 benzine/154pk en 6 versnellingen. Dit keer hebben we de meest comfortabele genomen en met een lekkere grote kofferbak, zodat we relaxed met alle zooi op vakantie kunnen gaan. We hebben ook een Truus. Deze is standaard ingebouwd met kleurenscherm en software voor europa. Dit is een leuk speeltje voor mijzelf :-)
Voor de rest zit er de gebruikelijke dingen in die je bij een nieuwe auto mag verwachten.
As zaterdag is de bedoeling om hem op te halen. Dus Marc en Syl, dan kan je hem zondag gelijk zien.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Dat ziet er mooi uit.
Leuk dat je nu ook een Truus hebt. Volgens mij klinkt dat veel solieder dan "Goedele". Ik denk dat Truus je via de kortste gewone wegen naar je bestemming brengt en dat Goedele je wat om laat rijden om je ook van de mooie natuur enzo te kunnen laten genieten.
Of slaat mijn fantasie hier op hol?
In elk geval veel plezier met je mooie nieuwe ruime comfortabele auto!

Marc zei

Kijk eens even, da's een mooie wagen! Sapperdeflap, je gaat er wel een paar centimeter op vooruit! Volgens mij koop je geen Truus, maar een Gretel. Ik hoop niet dat je een keer naar de Laan van 1945 hoeft, die kent ze vast niet.