Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, april 15, 2006

Duur wandelen?

Vanmiddag gaan we met Enjoy Escape (de personeelsvereniging van Cap Gemini) duur wandelen. Maar niet op de sjieke tour, nee wij gaan oerengolf spelen. We zijn heel enieuwd hoe dat nou is, we heen er al veel over gehoord en gaan nu zelf met onze lieslaarsen het weiland in. Daarna lekker arequen, ik he er nu al zin in!!!!

Fleur gaat ij pahanspa en mawilma logeren en Tim ij andere opa en oma. Het is vandaag ook opa en oma dag dus dat komt mooi uit.

Oh ja: Als je het stukje niet zo goed kunt lezen: gisteravond en ik zo aardig geweest om de laptop even schoon te maken met de stofzuiger. Helaas verdwenen toen de knopjes V en . (tja die kan ik dus niet meer typen). De V kwam nog redelijk heelhuids uit de stofzuigerzak, maar de . doet het echt niet meer. Dus heeft iemand die letter nog in de aanieding, wij houden ons aanevolen!

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Ik heb een goed idee: neem vanmiddag een klodder blubber mee, haal de lubber er af en je hebt weer een b!

Peter zei

Ach. En wat is het nut van de letter b? Je hebt hem niet nodig in koffie, thee, lasagna en chocomel...
En voor .ier steek je gewoon een aantal vingers op... Wie heeft die b dan dus nodig?

De B? Lekker .elangrijk!

Mawilma zei

Nou, ik zie anders even verderop in een comment van jou, dat het zonder "b" niet opvalt wat een bijzondere jongen jij bent, die zich opoffert voor zijn vrienden door de hele avond chocomel te drinken in plaats van bier, omdat hij de bob wil zijn!
(Gelukkig is mijn pc niet zo volgzaam als die van jou: mijn "b" doet het nog wel!)