Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, november 27, 2006

Na-aperige Kerstman

De Kerstman is zijn koffers nog niet eens aan het pakken of zijn komst naar Nederland is al omstreden.
De Vereniging tot Behoud van Sinterklaas is 'verbijsterd’ dat 'deze door de commercie uitgevonden dikkerd’ in de gemeente Noordwijk op 9 december officieel wordt ingehaald op dezelfde feestelijke manier als zijn baardige collega Sinterklaas.

Wat is jullie mening hierover? Mag de Kerstman ook feestelijk ingehaald worden of is dit het alleenrecht van Sinterklaas?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Luister goed, mijn beste vrinden,
wat men hiervan ook mag vinden,
ik heb toch het oudste recht
samen met mijn zwarte knecht.
Ook al is mijn concurrent
nog zo'n populaire vent
hoe denkt hij met zijn arreslee
hier te komen over zee?

Sint Nicolaas

Marc zei

Zo, Sint op het weblog?! :-)
Ik vind het maar raar, maar die commerciele vent drukt voor mij de Sint toch niet weg.