Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, november 24, 2006

Vrijdag!!

HOERA!! Het is weer vrijdag vandaag en het voelt lekker. Na een hoop zeer drukke weken, krijgen we eindelijk wat rust. Nou ja, de weken moeten nu in elk geval weer wat normale weken worden. De implementatie van dit weekend is een eenvoudige, dus ik verwacht daar ook niet voor gebeld te gaan worden. Dat wordt morgen sowieso lastig, omdat we met de pv van mijn werk een Sinterklaasfeest hebben. We gaan naar Leerdam om daar te feesten. Lijkt me weer gezellig. Omdat de Sint dit jaar een week later in Nederland aankwam, mis ik hierdoor wel het live op de radio binnenhalen van de Sint in ons dorp. Da's dan weer jammer, maar soms moet je keuzes maken. ;-)
Om de afgelopen tijd te compenseren, ben ik nu bezig om rond de jaarwisseling 2 weken vrij te nemen. Dat lijkt me heerlijk en kijk er nu al naar uit!

1 opmerking:

Mawilma zei

Ik ben blij dat je weer wat relaxter kunt gaan leven en zal voor je duimen dat je eindejaarsvakantie gaat lukken.
Veel plezier bij Sinterklaas.