Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, november 21, 2006

Stemmen

Morgen is het zover. Dan mag iedereen vanaf 18 jaar weer zijn stem uitbrengen.

Heel veel mensen weten nog niet op wie ze moeten stemmen omdat ze zich niet in de partijstandpunten verdiepen, geen zin in hebben of dat ze het moeilijk vinden.
Nu zijn er diverse websites die hier mee helpen zoals Stemwijzer.nl .
Maar voor degene die dat nog te ingewikkeld vindt hebben ze Stomwijzer.nl bedacht.
Probeer het eens en kijk of de uitkomst klopt.

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Nou die Stomwijzer doet zijn naam wel eer aan! Ik kwam uit op SP, wel de laatste partij waar ik op zou stemmen!
Ik ben heel benieuwd of er een werkbare uitslag komt vanavond. Hoewel zeer waarschijnlijk na de verkiezingen de vijanden wel weer vriendjes zullen zijn.

Anoniem zei

Zeg dat wel zeg. Ik kom uit op Groenlinks. Geen haar op m'n hoofd!
We wachten het maar af. Hanneke.

Marc zei

Ik heb zomaar wat lollig zitten klikken en kwam op Fortyun uit. Daar heb ik ook echt niet op gestemd.