Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, maart 23, 2007

Footscan

Ze zijn goed bezig op mijn werk. Er worden in samenwerking met een aantal toonaangevende bedrijven ‘themadagen’ georganiseerd. De eerste die ik zie is met Adidas, de Footscan.

Hier kan ik met al mijn collega´s een professionele footscan laten maken bij een stand van adidas. Uit deze scan volgt een advies voor de perfecte runningschoen. De dag na deelname ontvang je een e-mail met de exacte informatie over jouw schoen. Hierin staat ook beschreven hoe je deze runningschoenen met 10% korting kunt aanschaffen. Ik heb me dus gelijk aangemeld.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Dat lijkt me net wat voor zo'n sportieveling als jij. Je loopt dan weer met gemak de marathon!
Hopelijk zijn ze duur genoeg om de 10% korting wat op te laten leveren! :-)

Anoniem zei

Kan ik me ook aanmelden?