Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, maart 15, 2007

Scanner


Vanochtend hebben we de scanner, die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, opgehaald in de winkel. Hij was er eindelijk, toevallig net gisteren of vanochtend gearriveerd!
Het is een Canon 4400F, waarmee je ook dia's in kunt scannen.
We hebben in de tijd, dat onze kinderen klein waren ontzettend veel dia's gemaakt, dus ik kan me voorlopig gaan bezig houden met het inscannen en op cd's zetten hiervan.
De komende tijd hoef ik me dus niet te vervelen!
Gewone negatieven kunnen er ook mee gescand worden, dus wie nog wat in de oude doos heeft zitten en dat weer bekijkbaar gemaakt wil hebben meldt zich maar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hij is mooi hoor. Het kost wel heel veel tijd om dia/negatieven in te scannen. Ik ben nog steeds niet klaar.