Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, maart 03, 2007

Vakantiefoto

Inmiddels zijn we alweer een paar daagjes thuis.
We hebben weer een lekkere vakantie achter de rug. Het was maar even afwachten hoe het met de sneeuw zou zijn. Maar dat viel gelukkig reuze mee. In het dal was het wel groen maar iets hoger was de sneeuw goed en konden we iedere dag skieën etc..
De tijd dat we er waren hebben alleen maar zon gehad. Soms had je het idee dat je op zomervakantie was.
Hieronder een foto, meedere zijn te zien op het Peerenweblog en later op onze website.

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Van deze foto straalt het vakantieplezier af.
Waar kan ik het Peerenweblog vinden om de rest te bekijken?

Anoniem zei

Op de link klikken. Of anders,
http://peerenweblog.blogspot.com

Marc zei

Dat vind ik ook, het spettert van de foto's af! Erg leuk! Gaat wel snel om hè, al ga je 10 dagen?

Mawilma zei

Och, ik had niet gezien dat het een link was. Ik word toch echt een beetje kippig, vrees ik!
De foto's zijn zoals gewoonlijk weer prachtig. Vooral die Zugspitze en jullie uitzicht, schitterend!

Anoniem zei

10 dagen gaan ook razendsnel. Voor je het weet zit je al weer in je werkritme. Volgend jaar doen we 9 dagen.
Hoe heeft Syl het gehad op de latten??