Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, maart 29, 2007

Snelle Balkie

Ik kwam deze foto tegen op de website van Leo Vogelzang .
Dat Balkenende een raceauto liefhebber is blijkt wel weer uit deze foto. Hij leeft zich helemaal in de rol als racecoreur. En het mooie vind ik dat hij dat ook laat zien aan de rest van nederland.

Minister President Jan Peter Balkenende in een Spyker Zagato C 12 met Michiel Mol (m) en Victor Muller (r), prijs 495.000 euro zonder belastingen!! van dit model zijn er 24 gemaakt en allemaal verkocht

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Wat een mooi ding zeg.
Het zou toch zonde zijn als deze brandend uit de bocht zou vliegen!
Het is één van de (naar mijn mening weinige) leuke kanten aan het premierschap, dat je even in dit soort auto's mag zitten.

Marc zei

Gave kleur bekleding ook! Ga jij naar de AutoRai?

Anoniem zei

Is wel de bedoeling maar heb niet zo'n zin om alleen te gaan. Dus misschien als je een gaatje kan vinden kunnen we samen gaan?

Marc zei

Lijkt me gezellig en leuk! Wil je in het weekend of kun je ook doordeweeks. Bijvoorbeeld een middagje snipperen ofzo? dan wordt het makkelijker in de agenda.

Anoniem zei

Ik heb je een mail gestuurd.