Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, mei 14, 2012

"40 geworden'-Pre-EK' party"

Vorige week is mijn jongste zoon 40 jaar geworden en dat vierde hij zaterdagavond - want hij is een groot voetbalfanaat - met een feestelijke party in "pre-EK"-stijl. De jarige en zijn lieftallige echtgenote waren in een schitterende oranje outfit gestoken. Heel feestelijk dus!
Ook de "bediening" - bestaande uit dochter Fleur en haar vriendin - was helemaal in stijl gekleed.
Hier poseert de flitsende nieuwbakken 40-jarige even heel welwillend voor de fotograaf. Op de achtergrond zie je de royale partytent. Een prachtig onderkomen, alleen werkte de buitentemperatuur niet zo erg mee en was het er wat frisjes.
Dat dit trio reuze oranjegezind is behoeft geen betoog en de foto spreekt wel voor zich.
Gelukkig konden de wat kouwelijkere gasten ook binnen zitten en daar werd volop gebruik van gemaakt door de verkleumden om zich even te komen opwarmen. De lachspieren doen het gelukkig nog wel.
Oom Richard en zijn grote nicht Danique vormen samen een mooi plaatje met hun hoeden en krullen, of ze nu echt zijn of namaak.
En hier laat ik even zien dat ik ook aan de oranjekleuren meedeed, alleen iets minder uitbundig dan de jeugd. Ik vond het wel mooi genoeg zo. Al met al was het een ontzettend leuk feest en ik durf wel te zeggen dat iedereen er reuze van genoten heeft.

1 opmerking:

Nell zei

In de eersteplaats wil ik de ouders natuurlijk van harte feliciteren met dit heugelijke feit. Wat een kleurrijke happening is dit geweest. Dat iedereen genoten heeft, is heel goed te zien aan de foto's. Deze dag verdiend natuurlijk ook een gouden randje.