Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, mei 15, 2012

Wachten voor de fietsbrug

Gistermiddag gingen mijn husband en ik om de beurt een stukje fietsen omdat het pakje dat zaterdag bezorgd had moeten worden gisteren zou komen; niet dus!

Toen ik bij de fietsbrug kwam ging deze net open en de botenparade voer aan mij voorbij.

Het leuke is dat ik aan de hand van "Twittercorrespondentie" met mijn schoondochter erachter kwam dat zij met de schoolklas van haar dochter
's ochtends met deze fietsboot heen gevaren was en terug gefietst en dat op de boot waar ik op moest wachten de andere helft van die groep zat, die het andersom deed. Ook toevallig hè?

Als toegift kwam er nog een schip langs, dus mijn tochtje was al weer helemaal naar tevredenheid.

1 opmerking:

Nell zei

Tja dan is twitter toch inderdaad wel handig. Leuk zoiets, wat men toeval noemt.