Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, mei 12, 2012

Monumenten bij het Glasmuseum in Leerdam

Bij het Glasmuseum in Leerdam zagen we twee opmerkelijke monumenten. Het eerste staat op de parkeerplaats langs de Linge en wat het voorstelt......ik heb geen idee. Ik heb nog gezocht op internet of ik er iets over kan vinden, maar ik vind alleen een verwijzing bij een fietsroute. Dus als er onder de lezers iemand is die er iets meer over kan vertellen houd ik me aanbevolen. Het is wel mooi om te zien, dus dat is in elk geval iets.
Deze gevelsteen is wat dat betreft wat duidelijker. Het stelt een glasbewerker voor en dat is wel heel goed te zien.

1 opmerking:

Nell zei

Geen idee wat het betekend, ook even gegoogled maar zonder succes.
En als je het zo ziet staan komt er ook geen idee bij me op. Maar als jij het al niet kunt vinden Willy, wie dan wel. Jij bent toch altijd de super zoek machine voor ons.
Ik wens je morgen een heel fijne moederdag toe, MET HEEL VEEL ZON!
groetjes Nell