Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, mei 28, 2012

Paarden en veulens

Gisteren kwamen we langs een wei, waarin allemaal paarden stonden en ook nog drie veulens. Jammer genoeg stonden ze helemaal achterin de wei en ik weet niet of/hoe ik met mijn iPhone kan inzoomen, dus ik heb ze maar gewoon gefotografeerd en op de computer uitgesneden. Zo vind ik ze toch ook wel heel mooi. Met dat pasgemaaide veld op de voorgrond lijkt het net of ze op de prairie lopen.
Aan de linkerkant staat een wit paard met een donker veulen, dat volgens mij bij haar staat te drinken.
Op deze foto kun je de andere twee veulens met hun lange benen heel goed zien. Het weiland erachter staat helemaal vol boterbloemen, dus dat past weer wat minder bij het prairie-idee. Ligt het aan mij of zijn er dit jaar echt zo overvloedig veel boterbloemen?

1 opmerking:

Nell zei

Of het aan jou ligt of niet, er kunnen nooit genoeg paardebloemen staan vind ik. Heel mooi die foto's het lijkt inderdaad net de prairie. En dan dat kleine grut zoals je weet ik heb een voorliefde van paarden. Elk paard is zo uniek en mooi.