Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, mei 10, 2012

Donkere wolken en een bootje

Ondanks de dreigende luchten waagden we het er gistermiddag toch maar even op om een klein stukje te gaan fietsen. De fietsbrug ging net open om een bootje door te laten en dat leverde dit mooie plaatje op. Zie je op de voorgrond het bloeiende koolzaad en de dovenetel? Het lijkt wat dat betreft net zomer. Behalve het weer dan. Je kunt de dreigende wolk heel goed zien hangen met de lichte lucht daarachter. Mooi hè? Maar we hadden geluk. We waren goed en wel thuis toen de bui losbarstte.

1 opmerking:

Nell zei

Ik neem aan dat je met mooi de dovennetel en het koolzaad bedoelt. Die donkere luchten hoef ik niet meer mooi te vinden. Laat er maar een zonnetje gaan schijnen. Jullie hebben wel geluk gehad met die wolkenbreuk. Vandaag had ik werkelijk pech met het uitlaten van de hond. Drijfnat kwam ik en hond weer thuis. Dat is niet echt leuk en dan zeg ik het nog netjes.