Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, februari 12, 2007

Even uitproberen of het werkt.

Willy heeft me gisteren uitgelegd hoe ik iets op de weblog kan plaatsen. Ik zal nu even proberen of het me lukt.
We hebben gisteren de verjaardag van Willy gevierd met de Doornenballen-familie. Het was een gezellige dag. Vandaag zitten we in de papieren. Vanmiddag moet onze administratie naar de accountant. Gerjo wordt daar altijd helemaal depressief van. Mijn aandeel is klaar en nu moet ik een beetje bij hem uit de buurt blijven. Zijn humor is zo'n dag altijd ver te zoeken. Maar ik verheug me al op vanavond: hij is dan weer helemaal opgelucht en we zijn er weer voor een jaar vanaf.

7 opmerkingen:

Mawilma zei

Nou, je ziet dat het prima gelukt is. Je bent slimmer dan je denkt!

Verder wens ik je dan maar veel sterkte vandaag en ik hoop maar, dat je humor genoeg hebt voor twee

Hanneke zei

Nou, het valt me ook erg mee van mezelf! En wat de humor betreft: dat gaat wel lukken. Ik ben al bijna 39 jaar met Gerjo getrouwd en ik weet dus uit véél ervaring dat het vanavond weer zonnig is bij hem. Hij háát nu eenmaal alles wat met belastingen e.d. te maken heeft. Niets aan te doen.

Marc zei

Dit is een van de redenen waarom ik niet meer aan die belastingen mee doe. De andere reden is dat het alleen maar geld kost. Waarom zoveel moeite steken in dingen die toch alleen maar geld kosten?!

Hanneke zei

Een reuze idee! Wij stoppen er ook mee. Dat wij daar nu nog nooit op zijn gekomen. Bedankt voor de tip.

Marc zei

Hanneke: Op verzoek van Mawilma heb ik een foto in je profiel gezet waarop je herkenbaar onherkenbaar bent. :-) Bij nieuwe comments komt'ie er als het goed is bij te staan.

Hanneke zei

Mooi dat er van mij nu ook een fotootje bij m'n comments staat. Ik was al jaloers. Ik ben inderdaad duidelijk herkenbaar onherkenbaar!

Mawilma zei

Het ligt eraan hoe goed iemand je kent of je herkenbaar onherkenbaar bent of onherkenbaar herkenbaar.