Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, februari 12, 2007

Nieuwe Mondeo

New Mondeo
Ik heb mijn oude nieuwe nog niet eens binnen en de nieuwe foto's zijn al bekend. Dit is de nieuwe Ford Mondeo. Natuurlijk was hij al te zien in de laatste 007 film. Hij ziet er stoer uit en zal zeker weer luxe en comfortabel zijn. Emotioneel had ik natuurlijk graag het nieuwe model besteld, maar het rationele (prijstechnische overweging) heeft gewonnen en ga ik vanaf half maart de komende 4 jaar lekker in de oude sturen.

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Deze ziet er inderdaad wel heel mooi uit.
Gelukkig ben je rationeel genoeg om je dan maar vier jaar met iets minder te "behelpen".

Anoniem zei

Ik vind de 'oude' ook erg mooi.
Misschien mag het laatste weekend van juni weer meerijden.?.

En nu heb je weer iets om naar uit te kijken.

Marc zei

Daar kijk ik zeker al naar uit! :-)
Op de website zie ik:
Staanplaatsen volwassenen € 40,-
Staanplaats besteld vóór 1 juni € 35,-
Online bestellen maar dus!

Mawilma zei

Ik kan niet zeggen dat ik zou uitkijken naar een auto met staanplaatsen!
Is de genoemde prijs per gereden kilometer of is het de totale ritprijs?

Anoniem zei

Pff, €40,- al weer. Dan klinkt die €35 al iets beter.
We moeten maar een 'vriendje' vinden die gratis kaartjes kan regelen.

Een auto met staanplaatsen heeft wel veel ruimte. En als ik €40,- per kilometer krijg dan word ik taxi chauffeur.