Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, februari 09, 2007

Sneeuw

Ondanks dat het balen was dat we niet naar Den Haag durfden te gaan vanwege de sneeuw, was het wel genieten van de prachtige natuur.
Hier zijn twee foto's die ik van onze voortuin en van de boom aan de overkant maakte.
Vooral die donkergrijze lucht die over de huizen aan komt zetten is zo'n mooi contrast met de wiite sneeuw, die tegen de boom aangeplakt zit.

We hebben in de schemering ook nog langs de Eem gewandeld, maar die foto's zijn helaas niet gelukt. Het was er prachtig!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was wel even een mooi gezicht die sneeuw.
's avonds op de weg was het heel goed te doen. Van mij mag het KNMI vaker een weeralarm afgeven. Ik ben namelijk nog nooit zo snel thuis gekomen.

Marc zei

Wat een mooie foto's!
Ik heb ook hele mooie plaatjes gezien op de terugweg uit Meppel. Helaas had ik geen camera bij me.