Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, februari 12, 2007

Popcorn maken

Toen ik aan het denken was wat ik voor leuks met de kinderen kon 'prutsen', kreeg ik een flashback. Popcorn maken! Dat ik leuk! Niet met een zakje in de magnetron, maar ouderwets net mais in een pan op het vuur. De kids vonden het geweldig! Lekker ploffen en knallen en af en toe de deksel van de pan, zodat ze helemaal door de keuken vlogen. Daarna wat poepersuiker er over heen en op de bank naar Peter Pan kijken (de keuze van Fleur en Tim. Heeeerlijk en net alsof je in de bios bent!

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Daarom heb ik mijn kinderen ook altijd voorgehouden: onthoud wat je als kind leuk of niet leuk vond en je wordt een perfecte vader of moeder!
Ik hoop alleen maar dat de kinderen niet al te bont en blauw waren van het door de keuken vliegen!

Hanneke zei

Zie je wel dat het met papa's altijd dolle pret is? Vooral die poepersuiker lijkt me heerlijk. Wat voor kleur heeft die eigenlijk?

Anoniem zei

Een stuk leuker en goedkoper als de echte bios.

Marc zei

Kennen jullie in het Noorden geen poepersuiker? ;-)

Hanneke zei

Nee, misschien in Friesland. Daar hebben ze veel poep vanwege de veeteelt, maar in Drenthe ben ik het nog niet tegengekomen.