Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, februari 19, 2007

Internet down

Voor het eerst in jaren heb ik een internet probleem. Ik heb mij aangemeld voor adsl zonder lijn van KPN en wordt nu gemigreerd. Helaas heeft dit er wel voor gezorgd dat KPN mij al wel heeft afgesloten, maar xs4all mij nog niet heeft aangesloten en ik dus nu geen internet heb. Bellen naar de helpdesk levert mij niets meer op dan dat ik moet afwachten wanneer ze dit hersteld hebben. Te gek voor woorden natuurlijk!! Ik heb inmiddels een klachtmail verstuurd en hoop dat ze snel in actie komen.

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Natuurlijk begrijp ik als geen ander hoe vreselijk je je voelt zonder internet!
Helaas heb ik ook ervaren dat je ondanks meerdere klachtenmails niet eerder aan de beurt bent dan wanneer het je provider schikt!
Ik hoop voor je dat dat niet lang is.

Marc zei

Ik kan het hier vandaan niet testen, maar het schijnt het weer te doen.

Mawilma zei

Dat zou mooi zijn!
Je dochter mopperde gisteren ook al dat ze niet kon msnen en geen spelletjes kon doen.
We zijn nergens meer zonder internet!