Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, februari 05, 2007

Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen

Bassie en Adriaan zijn topfraudeurs! Het duo staat op nummer vijf van de "Top 5 grootste belastingfrauders aller tijden", gepubliceerd door MSN. Bassie en Adriaan pleegde met hun bedrijf Bassie Productions grootschalige fraude met o.a. toegangskaarten en landbouwdiesel.
Op nummer één van de lijst staat het Amerikaanse energiebedrijf Enron, dat de fiscus flink oplichtte door met cijfers te knoeien. De tweede plaats wordt bezet door Al Capone, vanwege zijn fameuze alcoholhandel. Op nummer drie staat maffiavoetbalpoliticus Silvio Berlusconi en de vierde plek wordt door acteur Wesley Snipes ingenomen.
Bassie is not amused met de lijst. "Wat moet ik met die onzin? Ik heb hier geen zin in. Ik lig net bij te komen van een zeer ernstige knie-operatie en ik verga van de pijn." Het laatste wat hij tegen een woordvoerder zei was: "Dag knul." en hij legde neer. Misschien is het wel gewoon een actie van de plaaggeest.

3 opmerkingen:

Mawilma zei

De link kan de pagina niet vinden.
Ook al gemanipuleerd misschien?
Jammer voor de "knul" dat Bassie een zere knie had om zich achter te verschuilen.
Dus Aholds v.d.Hoeven hoort niet eens bij de top 5?

Marc zei

Bij mij doet de link het (nu) wel hoor!
Ome Cees heeft niet gefraudeerd. Hij had gewoon een papiertje niet laten zien en dacht dat dat prima was. ;-)

Anoniem zei

Ik hoorde het vanochtend op de radio, en daar zeiden ze, Wat zou Berlusconi wel niet denken, who the f**k is Bassie.

Maar Marc je hebt gelijk dit is inderdaad een actie van de plaaggeest. Het wordt het nieuwe avontuur van Bassie & Adriaan.