Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, mei 04, 2005

Bol, maar snel!

Mijn collega Ron helpt mij wel vaker aan leesvoer voor tijdens de vakantie. Ik denk aan "Phileine zegt sorry" en "Kaas en de Evolutie theorie". Nu melde hij dat het boek "Liever lui - De kunst van het effectief nietsdoen op het werk" uit is in het Nederlands. In heb hier over gelezen in de Intermediair en lijkt me een heel leuk boek. Het veroorzaakte een enorme rel in Frankrijk en haar toenmalige werkgever EDF (de Franse Nuon) dreigde de auteur en psychoanalytica Corinne Maier zelfs te ontslaan.

Omdat ik nog een waardebon van Bol.com had liggen, een presentje van mijn werkgever, heb ik daar maandagmiddag het boek besteld. Ik hoopte op een snelle levering en dat heeft blijkbaar geholpen. Vandaag al is de bestelling afgeleverd. Ik kan dus lekker lezen op vakantie en tevens leren hoe ik me moet gedragen als ik weer moet werken.

1 opmerking:

Mawilma zei

Kennelijk werken er dus bij Bol.com weinig mensen die nietsdoen of die dat inderdaad heel effectief doen.
Als het boek leuk is houd ik me aanbevolen.